Simfoni Hati Seorang Pu3

Thursday, January 20, 2011

Biar aku sendiri...

Entah kenapa, hari ini aku bersetuju untuk bertemu J setelah hampir 2 tahun tidak bersua... Setelah hampir 2 tahun aku cuba melupakannya... Hakikatnya, aku tewas hari ini... Tp pertemuan ini tidak mengundang apa2 perasaan padaku... Apakah aku berjaya utk melupakan cintaku padanya?? Atau kerana hatiku yg telah keras buatnya? Aku sendiri tiada jawapannya... Aku tau aku rindu & masih ada perasaan kasih tp aku tidak mengharap apa2 lagi padanya... Walaupun dia menyatakan hasrat utk memperisterikan aku... Tp aku tidak merasa apa2 krn bgku kata2nya hanyalah omong kosong belaka... Aku tak sanggup untuk merampas hakmilik org lain... Biarlah aku pendam duka ku sendiri... Petang td kami bertemu di tempat sma pertemuan kami yg pertama kali dahulu... Aku terlalu ingin menyatakan rasa kasihku pd nya... Tp, keadaan tidak mengizinkan. Biarlah hanya aku yg tau kerinduan & kasih syg utknya... J tak perlu tau semua itu.... Aku xnak merampas J dr sesiapa.... Walaupun dia kerap kali brtanya, adakah aku akan menerimanya jika dia ingin kembali pdku... Jwpn aku padanya, tetap TIDAK.... Walaupun hanya Allah yg tau kasih syg untuknya yg trsimpan dilubuk hati kecilku ini... Biarlah ku pendamkan sahaja... J, sy masih menyayangi awak... Sy masih merindui awak... Tp, sy tak berdaya untuk meneruskan segalanya... Tanpa restu ibu, tanpa keizinan dr yg Maha Esa, sy takkan memaksa utk memiliki awak... Biarlah sy simpan segalanya untuk diri sy sendiri... Maafkan saya... Semoga awak lebih bahagia tanpa kehadiran saya.... Perasaan sayang itu akan terus berada dilubuk hati sy tanpa perlu awak ketahui tentangnya... Dan sy tak mengharapkan sebarang pengertian dr awak.... Ckuplah sy tau awak bahagia dgn jalan yg awak pilih.... Selamat tinggal sayang....
posted by Pu3 at 6:27 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home